A guide to English and American literature (Record no. 1534)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
Fixed length control field | 00609nam a22002177a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
Control field | AMCL |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
Control field | 20161216165637.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
Fixed length control field | 161216b xxu||||| |||| 00| 0 eng d |
020 ## - ISBN | অাই এস বি এন | |
ISBN | অাই এস বি এন | 0-582-48417-0 |
040 ## - CATALOGING SOURCE । সূচিকরণকারী সংস্থা | |
Original cataloging agency | AMCL |
082 ## - DDC | ডিউই দশমিক বর্গীকরণ | |
Classification number | বর্গসংখ্যা | 820 |
Book Number | গ্রন্থাঙ্ক | B3197 3rd ed. |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | মুখ্য সংলেখ - ব্যাক্তিনাম | |
Personal name | ব্যাক্তিনাম | Bateson, F.W. |
245 12 - TITLE STATEMENT | অাখ্যা বিবরণী | |
Title | অাখ্যা | A guide to English and American literature |
Statement of responsibility | লেখকের দায়িত্বের বিবরণ | F.W. Bateson and Harrison T. Meserole |
250 ## - EDITION STATEMENT | সংস্করণ ক্ষেত্র | |
Edition statement | সংস্করণ | 3rd ed |
260 ## - IMPRINT | প্রকাশনা ক্ষেত্র | |
Place of publication | প্রকাশ স্থান | London |
Name of publisher | প্রকাশকের নাম | Longman |
Date of publication | প্রকাশ কাল | 1977. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | বাহ্যিক বিবরণ অঞ্চল | |
Page / Vol. No | পৃষ্ঠা / খন্ড সংখ্যা | viii, 334 p. |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | বিষয় শিরোনাম - মূল বিষয় | |
Topical term | মূল বিষয় | English Literature |
General subdivision | সাধারণ বিভাগ | Criticism |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | বিষয় শিরোনাম - মূল বিষয় | |
Topical term | মূল বিষয় | American Literature |
General subdivision | সাধারণ বিভাগ | Criticism |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | অতিরিক্ত সংলেখ - ব্ | |
Personal name | ব্যাক্তিনাম | Meserole, Harrison T. |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Koha item type | Books |
Withdrawn status | Lost status | Source of classification | Damaged status | Not for loan | Home library | Current library | Shelving location | Date acquired | Total Checkouts | Call number | Accession number | Date last seen | Price effective from | Koha item type |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | Central Library - Ananda Mohan College | Central Library - Ananda Mohan College | Ground Floor | 10/05/1978 | 820 B3197 3rd ed. | 7209 | 16/12/2016 | 16/12/2016 | Books |