Modern Geography (Record no. 1879)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
Fixed length control field | 00528nam a22001937a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
Control field | AMCL |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
Control field | 20170120201736.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
Fixed length control field | 170120b xxu||||| |||| 00| 0 eng d |
040 ## - CATALOGING SOURCE । সূচিকরণকারী সংস্থা | |
Original cataloging agency | AMCL |
082 ## - DDC | ডিউই দশমিক বর্গীকরণ | |
Classification number | বর্গসংখ্যা | 914 |
Book Number | গ্রন্থাঙ্ক | P9126 |
245 ## - TITLE STATEMENT | অাখ্যা বিবরণী | |
Title | অাখ্যা | Modern Geography |
Sub title | উপঅাখ্যা | Europe |
Statement of responsibility | লেখকের দায়িত্বের বিবরণ | D. M. Preece and H. R. B. Wood |
250 ## - EDITION STATEMENT | সংস্করণ ক্ষেত্র | |
Edition statement | সংস্করণ | 6th ed |
260 ## - IMPRINT | প্রকাশনা ক্ষেত্র | |
Place of publication | প্রকাশ স্থান | London |
Name of publisher | প্রকাশকের নাম | University Tutorial Press |
Date of publication | প্রকাশ কাল | 1957. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | বাহ্যিক বিবরণ অঞ্চল | |
Page / Vol. No | পৃষ্ঠা / খন্ড সংখ্যা | viii, 225p. |
505 ## - CONTENTS NOTE | সূচীসংক্রান্ত টীকা | |
Contents note | সূচীসংক্রান্ত টীকা | Vol.1<br/>Vol.2<br/>Vol.3 Europe<br/>Vol.4<br/>Vol.5<br/>Vol.6 |
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | বিষয় শিরোনাম - মূল বিষয় | |
Topical term | মূল বিষয় | Geography |
Geographic subdivision | ভৌগলিক বিভাগ | Europe |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | অতিরিক্ত সংলেখ - ব্ | |
Personal name | ব্যাক্তিনাম | Wood, H.R.B. |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Koha item type | Reference Books |
Withdrawn status | Lost status | Source of classification | Damaged status | Not for loan | Home library | Current library | Shelving location | Date acquired | Total Checkouts | Call number | Accession number | Date last seen | Price effective from | Koha item type |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | Central Library - Ananda Mohan College | Central Library - Ananda Mohan College | Ground Floor | 20/01/2017 | 914 P9126 6th ed | 26371 | 20/01/2017 | 20/01/2017 | Reference Books |